מדיניות המשלוח

מהי עלות המשלוח?

את משלמת על המוצרים ואנחנו על המשלוח. במילים אחרות: המשלוח חינם עם שליח עד הבית בכל הזמנה.

תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה שלי?

זמן האספקה הוא עד 5 ימי עסקים (לא כולל ימי שישי-שבת, חגי ומועדי ישראל).

כל הזמנה שתיקלט במערכת עד השעה 13:00, תטופל החל מיום העסקים הבא שייספר כיום העסקים הראשון. במקרים של עומס מיוחד בחברת המשלוחים (כתוצאה מכוח עליון, מלחמה, חגים וכיוצ"ב) ייתכן עיכוב של 1-3 ימי עסקים בזמני האספקה.

לאלו ערים ויישובים אתם מוציאים משלוחים?

החברה מספקת הזמנות למרבית הערים והיישובים בתחום מדינת ישראל. מסירת הזמנות ביישובים מרוחקים יכולה להתעכב מספר ימים נוספים. במקרה שלא ניתן לספק הזמנה ליישוב מסוים נתקשר להודיע לך וננסה לפתור את הבעיה ביחד.

איסוף הזמנות מנקודות איסוף: ללא עלות משלוח ועד 7 ימי עסקים.

מדיניות ביטולים והחזרות:

בעת הזמנה ראשונה, ניתן להחזיר את המוצר בתוך 30 ימים ממועד הרכישה ולקבל החזר כספי מלא גם במקרה בו המוצר נפתח. אישור ההחזרה מותנה בשיחה טלפונית עם נציגה מטעם אייקוניקס. גם התשלום עבור איסוף ומשלוח המוצר שמחזירים הוא על חשבוננו.

החל מהרכישה השנייה:

בהתאם לחוק הגנת הצרכן: ניתן להחזיר מוצרים סגורים עד 14 יום ללא כל צורך לנמק את סיבת ההחזרה ולקבל החזר כספי מלא בכפוף לתשלום הצרכן 5% מערך ההזמנה או 100 ש"ח, הנמוך מבניהם.

לקבלת ייעוץ חינם ללא כל התחייבות בנושא מוצרים, הזמנות, החלפות והחזרות צרי איתנו קשר.

מדיניות החלפות:

לקוחה שמזמינה מוצר בפעם הראשונה, תוכל לבקש החלפה למוצר אחר בתוך 30 ימים ממועד הרכישה, ללא עלות נוספת.

החל מהעסקה השנייה, ניתן להחליף מוצר סגור במוצר חדש ולשלם רק עבור עלות המשלוח.

במקרה של בקשה לבצע החלפה של מוצר שנפתח אחרי 30 יום ממועד הרכישה, הטיפול הפרטני יעשה אל מול שירות הלקוחות.

החברה רשאית לשנות את מדיניות המשלוחים, החלפות, החזרות וזיכויים שלה בכל עת ולפי שיקול דעתה הבלעדי על הזמנות חדשות שיתקבלו באתר.