כוחם של פפטידים לפנים נחשף

הקרם החדש של ICONIX מכיל פפטידים ביומימטיים המסייעים לגוף לשפר את מראה עור הפנים ולהעניק לו הזנה עמוקה. הקרם יעניק לעור שלכן מראה חלק יותר, צעיר יותר וזוהר יותר. הוא נוח לשימוש ומתאים לכל סוגי העור, כך שכולן יכולות להשתמש בו, והוא אפילו בטוח לשימוש בזמן היריון והנקה. חיכיתן לקרם הזה בדיוק כדי לשמור על עור הפנים שלכן מהזדקנות, מפגעי זיהומים שונים ומאקנה! אז מהם פפטידים ואיך הם מסייעים לעור הפנים? המשיכו לקרוא.

מהם פפטידים לפנים?

פפטידים הם רצף קצר של חומצות אמינו, אבני הבניין של החלבונים – בעוד שבחלבון יש עשרות ואף מאות חומצות אמינו, בפפטיד יש כ-50 חומצות. התפקיד של פפטידים בגוף הוא לחזק את מערכת ההגנה של העור ולסייע בריפוי ושיקום במקרה של פגיעה או נזק (למשל כוויה מהשמש או נזקי הזדקנות). פפטידים לפנים הם רצפים אפילו קצרים יותר, בדרך כלל של 6-3 חומצות, המיועדים באופן ספציפי לעור הפנים.

על אף שהגוף יכול ליצור בעצמו פפטידים, היכולת הזאת דועכת עם הזמן והגוף מפסיק לייצר חומרים מסוימים, כמו קולגן, שמשפרים את מראה עור הפנים. הפפטידים שאחראים על הייצור של החלבונים החיוניים האלה הופכים באופן טבעי לאיטיים יותר ויעילים פחות. היום, קיימים פפטידים לפנים שמחקים את הפעילות הטבעית שהעור היה עושה בגיל צעיר יותר. מקטעי חומצות האמינו האלה יכולים לחקות את הפעילות הטבעית של העור בשכבה האמצעית שלו, למשל ייצור קולגן, חומצה היאלרונית ואלסטין, ולכן אפשר למצוא אותם בקרם לחות פפטידים שמיועד לעור הפנים שלכן.

איך פפטידים משפיעים על עור הפנים?

חומצות האמינו המרכיבות את הפפטידים לפנים גורמות לשינויים בהם, וכך למגוון שיפורים במראה העור ובבריאותו. הפפטידים מעודדים בצורה מלאכותית תהליכים טבעיים של ייצור חלבונים הנחוצים לשיקום תאי העור ולשיפור המראה. במהלך היום עור הפנים שלכן חשוף לנזקים שונים, כמו הגיל, קרני השמש וזיהומים אחרים, שבמהלך השנים גורמים להיחלשות של העור, הידקקות שלו ולסימנים כמו קמטים וקמטוטים. הפפטידים לפנים יאותתו לגוף לייצר את החומרים שישפרו את המראה של העור באמצעות תיקון התאים הפגועים. פפטידים קוסמטיים הם הדרך הטבעית והביולוגית להגיע למראה הרצוי של עור הפנים.

מהם היתרונות של פפטידים בקרם לפנים?

השימוש בקרם פנים פפטידים מעניק שלל יתרונות. ראשית, האיכויות של הפפטידים לפנים מגינות על הפנים שלכן. חיי היום יום עשויים לחשוף אתכן לזיהום אוויר וללחץ המשפיעים על מראה העור, והפפטידים מסייעים למנוע את תהליכי החמצון וההזדקנות ולמנוע מעור הפנים שלכן את המראה העייף והעכור. דבר נוסף שעליו אחראים הפפטידים בקרם הפנים הוא ניקוי ואתחול של המים בתאי העור. האתחול הזה מסייע למנוע אקנה ושומר על העור רענן. נוסף על אלו, הפפטידים אחראים על הבנייה מחדש של קולגן ושל תאי עור בריאים במקום התאים הפגועים. כך העור הופך לגמיש יותר, מוצק יותר ומלא נפח. לכן, פפטידים לפנים מתאימים לטיפולי אנטי אייג'ינג וגם לטיפול באקנה. יתר על כן, הפפטידים הקוסמטיים לא מגרים את העור, ולכן מתאימים לשימוש יום יומי. קרם הפפטידים לפנים מתאים לכל עונות השנה, ובשילוב קרם ההגנה הנכון אפשר להשתמש בו גם כשנחשפים לשמש – אתן יכולות למרוח את קרם הפנים, אחריו את קרם ההגנה ולצאת אל השמש.

האם הפפטידים מעודדים את שיקום העור ובנייתו מחדש?

כן. הפפטידים הקוסמטיים מעודדים את העור להשתקם ולהתחדש. קרם פפטידים לפנים מעודד תהליכים ביולוגיים שמאותתים לגוף לייצר קולגן ואלסטין שהם חומרים שחיוניים לשיקום ולבנייה של תאי העור בפנים שלכן. השימוש בקרם פפטידים לפנים יעניק לעור שלכן מראה חלק וזוהר בזכות החומרים האלה. וכן, חלבון הקולגן מסייע לגוף לייצר תאי עור חדשים במקום התאים הפגועים. חידוש התאים גורם למראה מחודש של העור ולנפח באמצעות עידוד הפעילויות שהוא היה עושה בעבר.

עד כמה הפפטידים יעילים לעור הפנים?

קרם פפטידים לפנים הוא יעיל מאוד. פפטידים קוסמטיים גורמים לתהליכים טבעיים שקורים כשהעור נפגע או נפצע. הייצור של הקולגן והאלסטין שהפפטידים מניעים, קורים באופן טבעי כשהעור צעיר. בדרך זו, הגוף שלכן הוא האחראי על התהליך, והפפטידים לפנים רק מעודדים אותו להתחיל את התהליך. כמובן שהחלבונים החיוניים האלה גורמים לעור הפנים שלכן להיראות טוב יותר, חלק יותר, מוצק יותר וזוהר יותר. נוסף לאלה, קרם פנים שמועשר גם בפפטידים לפנים מכיל חומרים נוספים, כמו ויטמינים וחומרים אחרים שעוזרים לשמור על העור ויוצרים יחד מראה נפלא של עור הפנים.

לסיכום

פפטידים לפנים מיוצרים על ידי הגוף, אך כשעוברות השנים הגוף מייצר אותם בצורה איטית יותר שעלולה לגרום למראה עמום של העור, ולעיתים אף לקמטים ולקמטוטים להופיע על עור הפנים. קרם פפטידים קוסמטי מכיל פפטידים שהוכנו במעבדה כדי לעודד את העור לייצר אותם. הפפטידים הטבעיים והמלאכותיים מעודדים את העור לחדש את התאים הפגועים באמצעות עידודו לייצר קולגן ואלסטין. הקולגן והאלסטין אחראיים על גמישות העור, על הזוהר שלו ועל המראה הצעיר של עור הפנים. הם משקמים את העור ובונים תאי עור חדשים שמשפיעים על מראה הפנים שלכן. היתרונות הרבים של פפטידים לפנים הם הסיבה להשתמש בהם באופן יום-יומי, אפילו בהיריון וכשיוצאים לשמש. קרם לחות פפטידים של ICONIX ימצק את העור שלכן ויעניק לו נפח טבעי.